Пошуковий запит: (<.>A=Карелова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Карелова Г. В. Формирование романтического идеала "момента" в ранних фортепианных миниатюрах Ф. Шуберта [Електронний ресурс] / Г. В. Карелова // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2008. - № 14. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2008_14_6
|
2. |
Карелова Г. В. Ранние танцевальные опусы Ф. Шуберта: на пути к романтическому циклу фортепианных миниатюр [Електронний ресурс] / Г. В. Карелова // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2009. - № 1. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2009_1_8
|
3. |
Карелова Г. Теоретико-методологічні засади оптимістичного ставлення до життя особистості [Електронний ресурс] / Г. Карелова // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_58
|
4. |
Карелова Г. В. Функции Багатели в контексте творческого наследия Людвига ван Бетховена [Електронний ресурс] / Г. В. Карелова // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 5. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_5_31
|
5. |
Карелова Г. А. Особистісно орієнтована технологія виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків [Електронний ресурс] / Г. А. Карелова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2013. - Вип. 17(1). - С. 300-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(1)__35
|
6. |
Карелова Г. А. Підвищення педагогічного потенціалу батьків як умова виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків [Електронний ресурс] / Г. А. Карелова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 186-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_33
|
7. |
Карелова Г. А. Питання покарання як однієї з форм реалізації кримінальної відповідальності в правових позиціях Конституційного Суду України [Електронний ресурс] / Г. А. Карелова // Європейські перспективи. - 2014. - № 9. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evpe_2014_9_16
|
8. |
Карелова Г. А. Питання зворотної дії закону про кримінальну відповідальність у часі в рішеннях Європейського Суду з прав людини та коституційних судів окремих держав [Електронний ресурс] / Г. А. Карелова // Наше право. - 2014. - № 9. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nashp_2014_9_12
|
9. |
Карелова Г. А. Юридична природа правових позицій Конституційного Суду України з питань кримінальної відповідальності [Електронний ресурс] / Г. А. Карелова // Право і суспільство. - 2014. - № 6.2(2). - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2014_6
|
10. |
Карелова Г. А. Місце та роль правових позицій Конституційного Суду України з питань кримінальної відповідальності в науці та правозастосовній практиці [Електронний ресурс] / Г. А. Карелова // Часопис Київського університету права. - 2014. - № 2. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chkup_2014_2_24
|
11. |
Карелова Г. В. Тезис в антитетических монументальных концепциях в интерпретации Л. Бетховена (на примере контрданса №2 в цикле танцев 1795 года) [Електронний ресурс] / Г. В. Карелова // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 15. - С. 126-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_15_32
|
12. |
Карелова Г. А. Виховання оптимістичного ставлення до життя особистості як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Г. А. Карелова // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_40 Аргументовано положення, що праці психологів та педагогів різних епох допомагають краще усвідомити та зрозуміти проблему оптимістичного ставлення до життя та є методологічною основою для вивчення цього явища. Стверджено, що сучасне розуміння оптимізму грунтується на бадьорому та життєрадісному світовідчутті, вірі людини у власні можливості, успіх, краще майбутнє.Аргументировано, что труды психологов и педагогов разных эпох помогают лучше осознать и понять проблему оптимистического отношения к жизни и являются методологической основой для современного изучения данного явления. Утверждено, что современное понимание оптимизма основывается на бодром и жизнерадостном мироощущении, вере человека в собственные возможности, успех, лучшее будущее.The article deals with cultivation of optimistic attitude towards life of a personality as a psychological and pedagogical problem. It has been substantiated, that the works of psychologists and teachers of different epochs help you understand the concept of optimistic attitude towards life better, and that they are the methodological basis for the study of this phenomenon. Current understanding of optimism is based on cheerful attitude to the world, faith in our own human capabilities, success, in a better future.Розкрито сутність "оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків", уточнено його змістові структурні компоненти, виявлено критерії та показники, визначено рівні вихованості зазначеного морально-психологічного утворення у старших підлітків. Розроблено модель особистісно орієнтованого виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків у позаурочній діяльності. Визначено педагогічні умови виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків у позаурочній діяльності (розроблення та впровадження методики особистісно орієнтованого виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків у позаурочній діяльності; підготовка вчителів до виховання оптимістичного ставлення до життя в старших підлітків; підвищення педагогічного потенціалу батьків щодо виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків).
|
13. |
Карелова Г. А. Особистість учителя у вихованні оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків [Електронний ресурс] / Г. А. Карелова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 21. - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_21_55
|
14. |
Карелова Г. В. "Гениальные пьесы" ор. 126 Л. Бетховена под "скромным" названием "Багатели" [Електронний ресурс] / Г. В. Карелова // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2012. - Вип. 34. - С. 268–282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2012_34_29
|
15. |
Карелова Г. Функции контрданса в творчестве Л. Бетховена [Електронний ресурс] / Г. Карелова // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2014. - Вип. 39. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2014_39_10
|
16. |
Карелова Г. Організація і результати експериментально-дослідної роботи з виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / Г. Карелова // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 1. - С. 134-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_1_20
|